Ilo¶ć towarów: 0  Warto¶ć: 0.00 PLN     Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
Zaawansowane wyszukiwanie
 
 O FIRMIE
 REGULAMIN
 REALIZACJE
 KONTAKT
 DEKOR PŁYTY
 

Mównice z Plexi
Mównice z Płyty
Mównice z Metalu
Mównice z Drewna
Mównice z NAGŁOŚNIENIEM
Mównice z Regulacją
 

Mównica z Plexi MPX-39


------------------------
Pokaż wszystkie

 

Mównica z plexi MPX-05



 

Mównica z plexi MPX-31



 

 REGULAMIN

Regulamin sklepu

 

 

 

I. Zamówienia

 

  1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez sklep internetowy lub drogą e-mail. 
     

  2. Dane osobowe podawane podczas finalizacji zamówienia będą gromadzone i przetwarzane przez firmę wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom. 
     

  3. Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek Vat. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny, a na wyraźną prośbę kupującego Faktura Vat.

 

II. Płatności

 

  1. Akceptujemy dwie formy płatności:

    a/ Płatność z góry na konto bankowe
     (przelewem)


    w tytule przelewu proszę wpisać obowiązkowo nr zamówienia, 
    Brak podania numeru zamowienia w tytule przelewu może spowodować opóźnienia w weryfikacji przelewu i tym samym jako termin zaksięgowania przelewu uznana będzie data, w której taki przelew uda nam się zweryfikować. 

    b/ Płatność przy odbiorze* 
    (za pobraniem) - 

    *Płatność przy odbiorze nie jest możliwa wogóle w przypadku zamówień wykonywanych na indywidualne zamówienie oraz z nadrukiem.


    Za złożone zamówienie i koszty przesyłki płacą Państwo przy odbiorze paczki kurierowi, bądź w przypadku odbioru osobistego bezpośrednio w siedzibie naszej firmy płatność następuje w chwili odbioru zamówienia.

 

III. Dostawa

 

  1. Wszystkie zamówienia wysyłamy TYLKO za pośrednictwem firmy kurierskiej  – nie wysyłamy paczek Pocztą Polską . Koszt przesyłki zależny jest od ilości zamawianych produktów i ich wagi.  
     

  2. Koszt przesyłki do krajów Unii Europejskiej ustalany jest indywidualnie. 
     

  3. Koszty przesyłki są kwotą brutto i zawierają koszty pakowania towaru.
     

  4. Zawsze należy sprawdzić zawartość przesyłki po pokwitowaniu odbioru paczki w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków w przesyłce należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody - co jest podstawą reklamacji.

 

IV. Odbiór osobisty

 

  1. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w siedzibie naszej firmy w Gdańsku, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru z naszym pracownikiem. 
     

  2. Po przygotowaniu zamówienia skontaktuje się z Państwem przedstawiciel naszej firmy w celu uzgodnienia dogodnego dla Państwa terminu odbioru. 
     

  3. W celu odebrania zamówienia klient musi zgłosić się do naszej siedziby podając nr zamówienia oraz przedstawiając dowód wpłaty (w przypadku, gdy płatność dokonana była przelewem). 
     

  4. Klient odbierając towar potwierdza jego zgodność z zamówieniem poprzez podpisanie protokołu odbioru.

 

V. Termin realizacji

 

  1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 4 do 7 dni roboczych + czas dostawy. Termin ten liczony jest od następnego dnia roboczego po zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia (w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze). Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych w niektórych przypadkach.
     

  2. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieterminowe doręczenie paczki przez firmę spedycyjną.

 

VI. Reklamacje

 

  1. Reklamacja dostarczenia przedmiotu niezgodnego ze złożonym zamówieniem (dotyczy przedmiotów błędnie doręczonych, np. dostarczono zły wzór, rozmiar itp.). Zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza Reklamacyjnego drogą elektorniczną (e-mail), nie później niż do 7 dni od chwili otrzymania przesyłki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie. 


    Po tym czasie reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji.
     

  2. Reklamacja dotycząca uszkodzonej przesyłki lub braków ilościowych. Z chwilą odebrania i pokwitowania odbioru paczki należy zawsze w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki pod względem uszkodzeń oraz ilości. W przypadku stwierdzenia braków w przesyłce lub uszkodzenia towaru należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody do przesyłki. Protokół ten musi być sporządzony w chwili odbioru paczki. Należy dopilnować, aby protokół szkody opisany był rzetelnie i dokładnie. Zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą mailową, nie później niż do 7 dni od chwili otrzymania paczki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie oraz skan protokołu szkody. 


    Po tym czasie lub w przypadku braku protokołu szkody reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji.
     

  3. Reklamacja – inny powód. Zgłoszenie należy przesłąć w formie skanu wypełnionego formularza Reklamacyjnego drogą elektroniczną (e-mail). O ile zdjęcia są w stanie przedstawić powód reklamacji prosimy o ich dołączenie do zgłoszenia.


    W odpowiedzni na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów dalszej procedury reklamacyjnej.
     

  4. Kolory sprzedawanych produktów ze względu na różne ustawienia monitora mogą różnić się od rzeczywistych barw. Zastrzegamy sobie również prawo do minimalnych różnic (nie mających wpływu na funkcjonalność produktu) między produktem na zdjęciu, a gotowym wyrobem. Opisane sytuacje nie mogą być podstawą reklamacji. 
     

  5. W przypadku produktów wykonywanych techniką cięcia i grawerowania laserem mogą wystąpić delikatne okopcenia krawędzi cięcia lub grawerowania powstałych w skutek wiązki lasera. Zjawisko to jest normalnym objawem i nie może być podstawą reklamacji.

 

VII. Zwroty

 

  1. §1 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Z 2000r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży bez podania przyczyn w terminie dziesięciu dni (Art.7 pkt 1) składając stosowne oświadczenie poprzez wypełnienie formularza zwrotu. 


    Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonanych pod indywidualne zamówienie (np.towar, który został trwale oznaczony według uwag kupującego lub według indywidualnego projektu klienta).

    Przed odesłaniem towaru klient ma obowiązek skontaktowania się ze sprzedawcą, w celu uzgodnienia szczegółów przesyłki zwrotnej. Towary zwracane muszą być niezniszczone, kompletne i bez śladów użycia wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu. W przypadku wyrobów z plexi zwracane produkty nie mogą mieć zerwanej foli zabezpieczającej, chroniącej przed zarysowaniami.

 

 

VIII. Postanowienia końcowe

 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają odpowiednio zastosowane obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego. 
     

  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest są właściwy dla miejsca siedziby sprzedawcy.
     

  3. Wzory, zdjęcia oraz opisy oferowanych przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dnia 8.06.1993r. O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47 poz.211). 
     

  4. Integralną częścią regulaminu są wszystkie informacje zawarte na naszych stronach sklepu, formularzach zwrotu lub reklamacji oraz przesłanych klientowi drogą e-mail. 
     

  5. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które będą obowiązywały od chwili umieszczenia ich na stronie. 
     

  6. Złożenie zamówienia w firmie  powoduje prawne zawarcie umowy kupna/sprzedaży i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Producent Mównic - 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Komunalna 16 - tel. do biura 66 806 33 75, mobile: 502 735 697